Meest gestelde vragen

  1. Wanneer worden mijn producten geleverd?

    Wanneer worden mijn producten geleverd?

    Zijn de producten die je besteld hebt op voorraad? Dan sturen we het pakket dezelfde (werk)dag nog naar jou toe. In de meeste gevallen heb je het pakket de volgende dag al in huis. Als een product niet op voorraad is dan kan het een tot vier werkdagen duren voordat het pakket verzonden wordt. Als je kiest voor ‘vooruitbetaling per bank’ of ‘betaling onder rembours’ duurt het vaak wat langer voordat je het pakket in huis hebt. Bij een vooruitbetaling per bank duurt het namelijk een tot drie werkdagen voordat wij de betaling ontvangen. Bij betaling onder rembours gaan wij eerst telefonisch controleren of je daadwerkelijk een product bij ons besteld hebt.

    Klik hier voor meer informatie  

  2. Hoelang heb ik garantie op mijn producten?

    Hoelang heb ik garantie op mijn producten?

    Is een product binnen de garantieperiode stuk gegaan? Dat is zeer vervelend, maar uiteraard lossen wij dit voor jou op. Daarbij geldt:
    * Wij repareren of vervangen het defecte product zo snel mogelijk.
    * Als een product geleverd wordt met een defect, vergoeden wij de kosten voor de retourzending voor 100%.
    * We houden ons altijd aan de wettelijke garantiebepalingen consumentenwijzer.

    Klik hier voor meer informatie  

  3. Wanneer kan ik een product retourneren?

    Wanneer kan ik een product retourneren?

    Toch niet het juiste product besteld? Of ben je niet tevreden over het product? Dan is het natuurlijk mogelijk om het product zonder problemen te retourneren. Daarbij geldt:
    * Een aanvraag voor een retourformulier wordt tijdens kantooruren op dezelfde dag al beantwoord.
    * Dan kun je het product zonder opgaaf van reden retourneren.
    * Is het product stuk of heb je het verkeerde product ontvangen? Dan vergoeden wij de kosten voor de retourzending voor 100%.
    * Wil je een ander product? Dan ontvang je het tegoed in jouw account zodat je zelf een ander product kunt bestellen.
    * Als je liever geen ander product wilt, dan betalen wij jou terug binnen vijf werkdagen.

    Klik hier voor meer informatie  

  4. Kan ik ook zakelijk bestellen?

    Kan ik ook zakelijk bestellen?

    Ja, dat kan, maar wel uitsluitend via onze contactpagina.

    Klik hier en stuur een bericht met de gevraagde producten inclusief hoeveelheid. Vermeld daarbij ook wanneer je de bestelling nodig hebt.

  5. Kan ik mijn bestelling ook volgen?

    Kan ik mijn bestelling ook volgen?

    Als wij je bestelling per pakket verzenden, versturen wij een verzendmelding waarin een Track & Trace code staat. Daarmee kun je op de website van PostNL de bezorgstatus volgen vanaf de eerste werkdag na de verzenddatum. Zo zie je precies op welke dag je pakket wordt bezorgd. Briefpost kun je niet volgen.

    Ga naar de PostNL website  

  6. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

    Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

    Ja hoor, meestal is dat geen probleem wanneer deze nog niet verzonden is. Neem direct telefonisch contact op met onze klantenservice of stuur buiten kantooruren een ticket via het contactformulier.

    Klik hier voor meer informatie  

  7. Kan ik retourneren als ik via Bol.com heb besteld?

    Kan ik retourneren als ik via Bol.com heb besteld?

    Om je product te retourneren log je in op je Bol.com account. Hier geef je aan wat je wil retourneren. Bol.com stuurt je vervolgens een retourformulier met het adres waarnaar je de retourzending kunt versturen. Bol.com zorgt ervoor dat je zo snel mogelijk je geld of een ander product terugkrijgt.

    Klik hier voor meer informatie  

  8. Kan ik zakelijk ook eerst een offerte opvragen?

    Kan ik zakelijk ook eerst een offerte opvragen?

    Dat kan zeker. Ga naar onze contactpagina en omschrijf daar de producten, de gewenste hoeveelheid en de leverdatum. Wij zullen je per ommegaande voorzien van een passende offerte.

    Klik hier voor meer informatie  

  9. Kan ik voor een alternatief afleveradres kiezen?

    Kan ik voor een alternatief afleveradres kiezen?

    Staan al de producten die je wilt bestellen in je winkelwagen? Klik dan op ‘Direct bestellen’. In je accountgegevens kun je nu een afleveradres invullen dat afwijkt van het factuuradres. Wanneer je iets voor iemand anders bestelt of wanneer je de bestelling op je werk laat bezorgen, is dat handig.

    Klik hier voor meer informatie  

  10. Hoe gaat Opbergdozen.nl met klachten om?

    Hoe gaat Opbergdozen.nl met klachten om?

    Opbergdozen.nl heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan. De tevredenheid van onze klanten is voor ons erg belangrijk. Ondanks alle voorzorgsmaatregelen kan het echter voorkomen dat onze werkzaamheden niet tot volle tevredenheid zijn uitgevoerd. Dit betreuren wij ten zeerste. Onze doelstelling is het zo spoedig mogelijk verhelpen van deze klacht.
    Heb je een klacht, dan kun je die bij ons indienen via ons contactformulier. Je klacht zal uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij hiervoor meer tijd nodig, dan laten wij binnen 14 dagen weten wanneer je antwoord kunt verwachten.
    Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR.

Klantenservice

Onze telefonische klantenservice is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 09.00 tot 21.00 op telefoonnummer 043-7820543. Als je een vraag hebt over jouw order, houd dan het factuurnummer bij de hand. Customers from outside the Netherlands can contact us at 0031-43-7820543.
Een vraag stellen via het contactformulier? klik hier voor ons contact formulier  

Voor vragen kun je gebruik maken van bovenstaand contact formulier. Stuur ons een vraag en dan krijg je op werkdagen binnen één uur antwoord op jouw vraag. Ook in de weekeinden, in de avonduren en op feestdagen beantwoorden wij online jouw vragen. De Opbergdozen.nl klantenservice is op deze manier 7 dagen per week bereikbaar voor alle vragen. Ontvange je geen e-mails van Opbergdozen.nl?

Heb je een bestelling geplaatst, maar je ontvangt geen bevestiging> Dit kan betekenen dat houw e-mailprovider de e-mail blokkeert. Controleer je spambox en markeer onze e-mails als "geen spam", hierdoor komen eventueel volgende e-mails binnen in jouw "Postvak In". Mocht dit niet zo zijn, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier of telefonisch via 043-7820543.

  Op de hoogte blijven van alle aanbiedingen?
Overige links